SUBSCRIBE TO MY NEWSLETTER

HERO IMAGE

HERO IMAGE


Hello, I’m Samantha, the self-proclaimed happy go lucky girl!

This space encompasses my personal milestones made beautiful in his time. Combining my flair for easy-to-read writing with my love for photography, this is where I share my thoughts on God, travel, food, beauty, fashion and lots more. Daytime, I'm a branding consultant. Adhoc, wedding planner and happiness maker. 24/7, creative juicer behind the bakery I run – Temptations Cakes. Forever & always, a child of God. Through this cozy little virtual haven, I hope each post inspires at least someone out there with my life stories.

Are you planning your next event?

There’s always something for everyone at Temptations Cakes, let us celebrate your next special event (be it a birthday party, baby's first month, wedding, christmas, you name it!) and create lovely memories with you.


Browse our beautiful selection

Mettle Games 2010

On the first day, I didn't bring my camera, because we signed up as USHER-ettes, and thinking that we were gonna be really busy running around. Didn't want to risk my DSLR being knocked, spoilt or broken/stolen.

However, it turned out to be rather slack because we end up doing ticketing! :/ Ushers were the guys like bouncers! It wasn't what I was expecting, honestly!

Day 2, I moved over to the other entrance at SG Flyer, to join Rui Ling.
Super deserted, but we could slack more. Not that I like slacking, but we could self-entertain. The difference between MAIN entrance and THIS OTHER SIDE entrance is... Both boring but at least here not so many customers + not the main, so can do our own stuffs. There literally STONE! :/

Rui Ling brought MONOPOLY Deal. Best thing to do to KILL time at such a place, seriously! hahaha! We played countless rounds of it with the guys as well :>



Throughout these 3 days of Mettle Games, I made friends with many of my Juniors. haha Alot are SCARFO freshies. They are a bunch of crazy & fun people man! :)





LOVE!


Another reason why I wanted to go the other side, is cause got nice scenery! Can spam pics to kill time! :)

Day 3, I went back to the Main counter with Melody! Today's the last day already, so we chiong our sales! haha! No commission la, but we finished 3-4 ticket books EACH okay!


With Pei Yun, at the Main Counter!

Michelle came to find us. Then she passed these rings to us. So chio right ! Her brother made them for us ! <: YAY SO TALENTED! (:

Lunch time came. Not that we didn't like the ones provided, but the fries and sausage bun was really tempting! S$10, not cheap for such quality food. But apparently, it's famous thus the high price.
The hotdog was damn nice man! Worth it! But the fires were too salty, couldn't even finish the entire thing! hahaha :/


These were the other happenings at the Mettle Games.

For example,

Boxing!


Drag Car Race!

SO CHIO! PINK CAR LEHHH! <:

The girls came to find me cause I was too busy to leave my main counter. After a while, I walked all the way back to the other side with them!

On our way there, we saw pretty cars, so we had to snap a picture with it! Like omg, how many times do you see such cars... on Singapore ROADS. Even if you do see them, it moves at the speed of 0.2848347832ry223 sec/km. (Okay, whatever!)... so my point is, you can't even capture them! ahhaha!


At the end of the day, we had to count money. Tally it with the ticket sales. Damn frustrating! I hate numbers! :( But, when it tallys, I feel damn satisfied . YAY! (:

Photo-Snap TIME!







YES, our sponsor. --->

I drank like 7 bottles of it within the 3 days. FATTENING! :/

Group Picture!

Dinner at Marina Square with the Maincomms and our Year 2 BSC Clique!

Finally got to eat my Aglio Olio, I have been wanting to try ever since I saw this couple eating yet I ordered wrongly from the wrong stall that time!

It was damn spicy, but bearable for me ^^

No comments

Post a Comment

© SAMANTHA KAYLEE • Theme by Maira G.